loading...
اخبار روز دنیا : فناوری،سیاسی،اجتماعی،علمی...
عرفان بازدید : 219 تابستان 1394 نظرات (1)

 

این گزارش را تا انتها بخوانید تا طریقه سرچ در گوگل را به شما کاربران عزیز آموزش دهیم.
 بسیاری از کاربران نمی دانند چطور بیشترین استفاده را از موتور جستجوی گوگل ببرند احتمالا شما هم از آن دسته افرادی هستید که با قابلیت های پنهان و مفید این موتور جستجو آشنا نیستید.اگرچه تایپ کلمات و اصطلاحات در جعبه جستجو ساده ترین کار دنیاست،می توانید با چند ترفند ساده به بهترین نتایج ممکن در جستجوها برسید. اگر اهل تحقیق و جستجو در اینترنت هستید، این مطلب را از دست ندهید.
عرفان بازدید : 199 تابستان 1394 نظرات (0)

 

در این گزارش به معنای واژه افزونه در مرورگرها و نیز کاربرد آن مختصرا اشاره خواهیم کرد.
افزونه یا همان Extension برنامه‌ای است که برای افزایش قابلیت‌ها یا داده‌های موجود در یک برنامهٔ پایه‌ای‌تر استفاده می‌شود.
در واقع افزونه نوعی فهرست دستورهایی است که به صورت مستقیم در برنامه شامل می‌شود.هنگام نصب آن احتمالا خواسته می‌شود که یک یا چند مرحله برای تکمیل نصب پیموده شود که گاه نیز به صورت خودکار این مراحل انجام می‌شود.
افزونه چیست؟
افزونه و افزایه

افزونه‌ها کمی با افزایه‌ها "Plug-in"متفاوتند.بر خلاف افزایه‌ها که معمولا از واسط کاربری برنامه کاربردی استفاده می‌کنند و چارچوبی معین برای عملکردهایشان دارند،افزونه‌ها معمولا محدودیت کمتری داشته و بعضاً واسط کاربری مربوط به خود را دارند.
گفتنی است؛افزایه‌ها دارای قابلیت‌های محدودتری هستند.
عرفان بازدید : 211 تابستان 1394 نظرات (0)

 

با نزدیک شدن به ماه میهمانی خداوند بازار فرستادن پیام‌های تبریک این ماه هم حسابی داغ شده، اگر شما هم می‌خواهید فرارسیدن بزرگترین میهمانی خداوند را به افراد مورد علاقه خود تبریک بگید، این پیامک‌ها را از دست ندهید‌.
 ماه مبارک رمضان همیشه برای ما انسان ها ، ماهی پر از نعمت و برکت است ، چرا که این ماه ویژه و آسمانی برای نزدیک شدن به خداوند و زدودن زنگار از جسم و روح است و توجه به این مقام که ما ز دریاییم و دریا می رویم و ما ز بالاایم و بالا می رویم است.

در دنیای امروزی که اسیر تکنولوژی شده ایم دیگر شاید نتوانیم به صورت حضوری این ماه را به افراد مورد علاقه خودمان از جمله خانواده، بستگان ، دوستان و فرزندان، معلمان تبریک بگوییم ، اما با یک پیامک ساده می شود ماه خدا را تبریک گفت.

گاهی برای پیدا کردن یک متن ساده برای فرا رسیدن ماه آسمانی و تبریک گفتن ممکن است، جملات زیبایی به ذهنمان نرسد، برای حل این مشکل ما تعدای از برترین پیامک های تبریک ماه مبارک رمضان را برای شما گرد آوری کرده ایم.
عرفان بازدید : 224 تابستان 1394 نظرات (0)

 

اگر در استفاده از شبکه اینترنت وایرلس خود از رمز عبور استفاده نمی کنید، حتما ابن مطلب را دنبال کنید.

با وجود هر دلیلی نیاز است که شما برای اینترنت بی سیم خود رمز عبور ایجاد کنید.در این قسمت می خواهیم 4 دلیل مهم را که چرا شما باید برای شبکه بی سیم خود رمز عبور قوی انتخاب کنید بیان می کنیم.

 

 

چهار دلیل برای اینکه شبکه های بی سیم اینترنت نیاز به پسورد دارند 



1. از بین رفتن و مصرف پهنای باید اینترنت توسط افراد ناشناس
یکی از دلایل اصلی برای اینکه شما باید یک رمز عبور برای شبکه اینترنت بی سیم خود انتخاب نمایید این است که در حقیقت شما بدون استفاده از رمز عبور،اینترنت خود را به صورت رایگان در اختیار تمامی همسایگان و تمامی افرادی که در رنج شبکه بی سیم شما هستند قرار داده اید. همسایه شما می تواند با اتصال تلویزیون هوشمند خود به شبکه اینترنت شما انواع فیلم های HD  را دانلود کند بدون اینکه از شما اجازه گرفته باشد و این به نوعی دزدی محسوب می شود. بسته به سرعت سرویس اینترنت شما ممکن است سریعا این سرویس به اتمام برسد و پهنای باند کمی برای شما باقی بماند. بدون آنکه همسایگان برای آن ریالی پرداخت کرده باشند، از یک سرویس پر سرعت لذت برده اند. برای جلوگیری از این اتفاق باید به سرعت بر روی مودم و روتر(router) خودتان تنظیمات مربوط به رمز گذاری WPA2 و استفاده از کلمه عبور را فعال نمایید.
2. هکرها
هکرها بسیار بسیار دوستدار شبکه های باز هستند زیرا بسیار راحت می توانند به آنها حمله کنند. در این شبکه ها حتی نیاز نیست که به آن حمله شود بلکه کافی است که فقط عضو آن ها شوند. هنگامی که یک هکر به شبکه بی سیم شما پیوست ، همانند آن است که آن ها در خانه شما هستند زیرا تا آن جا که به شبکه خانگی مربوط می شود، آن ها رابه عنوان بخشی از خانواده به حساب می آورد. مگر در مواردی که روتر شما ترافیک شبکه بی سیم را از دیگر ترافیک ها جدا می کند و با آن به صورت جداگانه رفتار می کند. هکر ها می توانند به طور بالقوه دسترسی به منابع به اشتراک گذاشته شده مانند برخی فایل ها و حتی چاپگر شما و دیگر دستگاه ها داشته باشند. رمز عبور برای شبکه بی سیم اینترنت می تواند شبکه را به یک هدف غیر جذاب برای هکر ها تبدیل کند زیرا برای هک کردن آن نیاز به صرف منابع زیادی دارند. وقتی با یک رمزگذاری WPA2 امنیت شبکه خود را تامین می کنید نشان می دهید که مخالف رمزگذاری منسوخ شده و آسیب پذیر بر مبنای WEP  هستید و شبکه شما دیگر به عنوان یک هدف جذاب نیست.اطمینان حاصل کنید که رمز عبور شما ساده و به راحتی قابل حدس زدن نیست و همچنین این ایده خوبی است که نام متفاوتی از آنچه بعنوان پیش فرض در تنظیمات روتر و اکسس پوینت (Access point)   شما وجود دارد انتخاب کنید.
3.استراق‌‌سمع کنندگان یا جاسوسان
چه چیزی حتی از یک هکر خزنده تر و آرام تر حرکت می کند؟ البته یک استراق سمع کننده، جاسوس و هکرها بد هستند اما استراق سمع کنندگان بد و و حشتناک هستند. همسایگان شما که به شبکه بی سیم شما پیوسته اند می توانند در زمان راحت تر و سریع تری به منابع شبکه از قبیل دوربین های امنیتی شبکه شده دسترسی داشته باشند. آیا به اندازه کافی برای شما خزنده و مبهوت کننده است که متوجه ماجرا نشوید؟ استراق سمع کنندگان همچنین می توانند عادات و رفتار شما را در اینترنت آزادانه ببینند و مطلع شوند که شما از چه سایت هایی استفاده می کنید و چه عمل هایی انجام می دهید . هر دوی این کارها کاملا غیر قانونی است اما شما برای اینکه در برابر این آسیب پذیری ها مقاوم باشید باید از یک رمز عبور قوی استفاده نمایید.
4.  عواقب قانونی
مورد دیگری که شما باید در مورد آن نگران باشید ، مسوولیت شما در ارتباط با افرادی است که از طریق اینترنت شما مرتکب جرایمی همچون هک ، عدم رعایت کپی رایت ، انتشار تصاویر غیر اخلاقی ، برداشت از حساب غیر ، کلاهبرداری و......... می شوند. هنگامی که پلیس و نهاد های امنیتی، به ردیابی خطوط ترافیکی اینترنتی که جرم با آن صورت گرفته است می پردازند به اولین کسی که می رسند ، شما هستید. زیرا ترافیک از شبکه اینترنت شما نشات گرفته است. در نتیجه شمار را مقصر اصلی شناسایی خواهند کرد ولی همین امر باعث مشکلات و گرفتاری زیاد برای شما خواهد شد که با یک رمزگذاری می توانید از بوجود آمدن آن جلوگیری نمایید.
عرفان بازدید : 188 تابستان 1394 نظرات (0)

 

 


حتماً شما هم بارها شنیده‌اید که برای لاغر شدن باید مصرف چربی‌ها و قندها کاهش یابد. در نتیجه گاه اوقات تصور می‌شود که میوه‌ها نیز به خاطر دارا بودن قند می‌توانند زمینه‌ساز افزایش وزن شوند. اما این تصور اشتباهی است زیرا...

 

میوه و لاغری

 

میوه‌ها و تعادل غذایی
توصیه‌های تغذیه متعادل همواره بر مصرف 5 سهم میوه و سبزی در روز تأکید دارد. در واقع، فواید میوه‌ها زیاد و شناخته شده است که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

* میوه‌ها حاوی فیبرها هستند که در عملکرد صحیح دستگاه گوارش نقش دارند.
* این خوراکی‌های طبیعی منبع غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها محسوب می‌شوند.
* از بدن در برابر بسیاری از بیماری‌ها مانند سرطان‌ها، دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی و پیر شدن محافظت می‌کنند.
* مقدار بالای آب جز ویژگی میوه‌هاست که باعث تأمین کافی رطوبت بدن می‌شود.
* میوه‌ها کم‌کالری هستند. به‌عنوان مثال، 100 گرم سیب حدود 50 کیلوکالری دارد که در مورد همین مقدار پرتقال 47 کیلوکالری خواهد بود.
* خوراکی‌هایی مفید و ضروری برای دوران رژیم هستند حتی اگر حاوی قند باشند. به خاطر اینکه قند موجود در میوه‌ها با فیبرها همراه است با قند مصنوعی متفاوت خواهد بود.


قند میوه‌ها و دریافت فیبرها
همان‌طور که اشاره شد همراهی فیبرها در کنار قند میوه‌ها باعث تغییر در جذب آن‌ها می‌شود. در واقع، فیبرها موجب کندتر شدن جذب قندها می‌شود. همچنین قند بسیار آهسته‌تر وارد خون می‌شود و کبد زمان بیشتری برای متابولیسم آن دارد. به‌علاوه قند میوه‌ها بهتر در بدن جذب می‌شود که همین نکته افزایش وزن را کاهش می‌دهد.

میوه را به‌عنوان میان وعده نه دسر میل کنید زیرا کم‌کالری است و گرسنگی را برطرف می‌کند. همچنین قند موجود در میوه‌ها هنگامی‌که به‌تنهایی مصرف شود بهتر جذب می‌گردد

البته توجه داشته باشید همراهی مصرف فیبرها و قند در هر صورتی این تأثیر را ندارد و ارتباط آن‌ها باعث چنین خاصیتی شده است. از همین رو خوردن سبزیجات پس از یک تکه کیک شکلاتی فایده‌ای در این باره نخواهد داشت. در واقع اگر قند و فیبر میوه نیز از هم جدا شوند این فایده از بین می‌رود. به همین دلیل است که مصرف میوه‌ها نسبت به آبمیوه ارجحیت دارد.

 

مصرف میوه در دوران رژیم لاغری

میوه‌ها حتی اگر بسیار هم شیرین باشند باز هم دوستان خوبی در دوران رژیم لاغری هستند. با این حال، برخی اصول را نیز باید کرد که عبارت‌اند از:

* میوه را به‌عنوان میان وعده نه دسر میل کنید زیرا کم‌کالری است و گرسنگی را برطرف می‌کند. همچنین قند موجود در میوه‌ها هنگامی‌که به‌تنهایی مصرف شود بهتر جذب می‌گردد.

* بهتر است میوه طبیعی مصرف گردد. کمپوت، آبمیوه و هر نوع فرایند صنعتی که قند را به میوه می‌افزاید توصیه نمی‌شود. 
تهیه کمپوت و آبمیوه در منزل می‌تواند به کنترل قند اضافی کمک کند.

عرفان بازدید : 232 تابستان 1394 نظرات (0)

شاید برای مومنان عاشق این ماه فرقی نمی‌کند ماه رمضان و روزه‌داری چه تأثیری روی سلامتی دارد و فقط به جنبه‌ی روحانی آن توجه دارند. اما ما می‌خواهیم در این مطلب در خصوص تأثیر روزه‌داری در پیشگیری از ابتلا به برخی از بیماری‌ها و نوع سم‌زدایی آن از بدن صحبت کنیم. اینکه روزه چیست؟ آیا همه می‌توانند روزه بگیرند؟ فواید و مضرات روزه چیست؟ آیا روزه‌داری برای لاغر شدن و کاهش وزن مناسب است؟ لطفاً با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

عرفان بازدید : 188 تابستان 1394 نظرات (0)

ماه رمضان که بر اساس آموزه های دینی و اخلاقی-ماهی است که در آن، درهای رحمت الهی به سمت بنده  گشوده می شود- تاثیرات گسترده ای در رفتار آدم های جامعه دارد. یکی از مهم ترین ره آورد های ماه رمضان آن هم در خانواده های این دوره و زمانه که اعضایش در بیشتر موارد دور سفره نهار و شام و صبحانه  در کنار هم نیستند و هر کس به تبع ساعات کاری خود در زمان خاصی غذا صرف می کند، باعث کنار هم جمع شدن همه اعضای خانواده دور سفره سحری و افطاری می شود. نیمه شب های ماه رمضان همه اعضای خانواده برای حضور بر سفره سحری بیدار می شوند و در لحظات پیش از اذان صبح، خود را برای یک روز دست کشیدن از خوراک و گناه مهیا می سازند. ماجرای افطاری های ماه رمضان هم یکی از اجزای لاینفک برنامه های مردم ما در این ماه مبارک است. هر چند برخی از مهمانی های لوکس افطاری باعث می شود که بسیاری از خانواده ها نتوانند...

بقیه در ادامه مطلب...

عرفان بازدید : 191 بهار 1394 نظرات (0)

 

خسته شدن از زندگی به صورت یک فرد معلول یک دانشمند روس را به این فکر انداخته تا خود را داوطلب انجام یک جراحی باورناپذیر مطرح شده توسط یک جراح کند.
 یک دانشمند رشته کامپیوتر اهل کشور روسیه به نام والری spiridonor که از بدو تولد به بیماری werdning-Hufman نوعی بیماری فلج عضلانی ژنتیکی مبتلا بوده است در نظر دارد به صورت داوطلبانه خود را در معرض یک آزمایش پزشکی غیرعادی قرار دهد.

گفتنی است، این دانشمند که از بدو تولد زمینگیر و فلج بوده حاضر است داوطلب یک عمل جراحی شود که بر اساس ادعای پزشک ابداع کننده آن می‌توان سر را از بدن یک فرد به بدن فرد دیگر انتقال داد بدون این که فرد دچار مرگ شود.

این تئوری را دکتر سرجیو Canavero مطرح کرده و حال دانشمند روس امیدوار است با اعمال این عمل بر روی او بتواند راه رفته، حرف بزند و یک زندگی طبیعی با عمل بدن یک فرد اهداکننده داشته باشد.
هزینه انجام این عمل به گفته منتقدان آن 7 میلیون دلار و مدت زمان لازم برای انجام آن 36 ساعت است.


منتقدان این عمل را تخیلی و با توجه به پیشرفت‌های کنونی علم پزشکی غیرممکن می‌دانند.
منبع: دیلی‌میل
عرفان بازدید : 181 بهار 1394 نظرات (0)
فوران گسترده خاکستر از آتش فشان "کالبوکو" در شیلی، هزاران نفر را از منطقه فراری داد.
به نقل از الجزیره؛ آتش فشان " کالبوکو" در جنوب شیلی پس از یک دهه خاموشی، دو بار در یک روز، فوران کرد. خاکستر خارج شده از دهانه آتش فشان به اندازه‌ای زیاد بود که مقامات محلی حالت فوق العاده اعلام کردند و هزاران نفر از ساکنان محلی مجبور به تخلیه منازل خود شدند.
اولین فوران آتش فشان، با خاکستر و دود فراوانی همراه بود که تا کیلومترها به هوا برخاست. مقامات محلی بلافاصله پس از اولین فوران، وضع قرمز اعلام کردند. در محدوده 20 کیلومتری محل فوران ، حدود 4 هزار نفر از مناطق مسکونی تخلیه شدند.
با وقوع فوران دوم، بر سرعت امدادرسانی افزوده شد و مردم با شتاب بیشتری منطقه را ترک کردند. هنوز مشخص نیست این فوران تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا باز هم مواد مذاب از دهانه آتش فشان خارج می‌شود یا خیر. 
آتش فشان شیلی فوران کرد +عکس
آتش فشان شیلی فوران کرد +عکس
آتش فشان شیلی فوران کرد +عکس
آتش فشان شیلی فوران کرد +عکس
آتش فشان شیلی فوران کرد +عکس
انتهای پیام/
عرفان بازدید : 222 بهار 1394 نظرات (0)
چاق ترین مرد جهان موفق شد 295 کیلوگرم وزن کم کند.
به نقل از نیویورک تایمز؛ "پائول میسون،" در سالهای نه چندان دور با 445 کیلوگرم وزن، عنوان چاق ترین مرد جهان را به خود اختصاص داده بود. این مرد انگلیسی با اراده‌ای قوی توانست در مدت 5 سال حدود 300 کیلوگرم وزن کم کند.
"پائول میسون" پنج سال پیش عمل بای‌پس معده انجام داد و پس از آن، رژیم غذایی سنگینی را دنبال کرد. باوجود اینکه "میسون" حدود 300 کیلوگرم وزن کم کرده است، 
عرفان بازدید : 165 بهار 1394 نظرات (0)
کلید واژه هایی که 30 روز نخست سال 94 توسط کاربران ایرانی در اینترنت جستجو شده است را در گزارش زیر بخوانید.

بر اساس آمارها در کمتر از 24 ساعت، بیش از 2 میلیارد جستجو در اینترنت توسط میلیاردها کاربر در جهان صورت می گیرد که این رقم برای یک سال به حدود یک تریلیون می رسد.
شاید این سوال در ذهن شما هم شکل گرفته باشد که چه واژه هایی توسط ما ایرانی ها در 30 روز نخست سال 94 جستجو شده است. در ادامه این گزارش به آنها خواهیم پرداخت.
واژه هایی که به طور مداوم  و هر روزه در فروردین ماه سال 94 توسط کاربران جستجو شده است شامل: دانلود، عکس، آهنگ، فیلم، دانلود آهنگ و بازی بوده است. کارشناسان علت پربازدید بودن آنها را تعطیلات نوروز و اوقات فراغت می دانند.
با بررسی «دانلود» متوجه شدیم که بیش از 500 درصد جستجو ها شامل کلمات:  دانلود در حاشیه، دانلود سریال در حاشیه و دانلود کلاه قرمزی، بودند.
در فروردین ماه سال 94 سازمان سنجش هم به صورت فزاینده ای توسط کاربر ها جستجو شده بود که زیر شاخه های این واژه شامل: آزمون استخدامی و  استخدام 94  بوده است. کلید واژه سازمان سنجش 1350 درصد شاخص آماری جستجو های ایرانی ها را به خود اختصاص داد که علت آن را می توان شروع ثبت نام آزمون استخدام سراسری دولت دانست.
اما در دنیای خبر کلمات پر بازدید به ترتیب به مذاکرات هسته ای و یمن تعلق می گیرد و کلید واژه هایی که کاربران در خصوص مذاکرات هسته ای جستجو کردند شامل: مذاکرات / لوزان و 5+1  می شود. نکته جالب توجه این است که تهران در جستجوی کلید واژه مرتبط با مذاکرات در رتبه پنجم قرار دارد و به ترتیب استانهای آذربایجان شرقی، فارس، مازندران و اصفهان  رتبه اول تا چهارم را در اختیار دارند.
در خصوص آمار های روزانه واژه ی مادر و روز مادر رکوردار بودند، و کلید واژه های sms روز مادر / روز زن و تبریک روز زن طی 20 و 21 فروردین ماه بیش از هر واژه دیگری توسط کاربران جستجو شده است. تفسیر این آمار را به قول جامعه شناسان می توان در خانواده دوست بودن ما ایرانی ها و محوری بودن نقش زن در خانواده جستجو کنیم.
در نهایت باید اضافه کرد که در این جستجو ها درصدی هم به کلید واژه های غیر اخلاقی مربوط می شود که خوشبختانه نسبت به آمار سال 93  نزولی بوده و در رتبه های پایین تری قرار گرفته است.
عرفان بازدید : 187 بهار 1394 نظرات (0)
فرج‌اله سلحشور گفت: مدیران سینما با هر چه سریعتر تولید شدن فیلم و سریال حضرت موسی موافق هستند.
فرج‌اله سلحشور درخصوص آخرین وضعیت پروژه حضرت موسی (ع) گفت: به زودی پیش تولید این سریال کلید خواهد خورد و در حال حاضر مشغول برآورد هزینه‌های این سریال هستیم.
وی در ادامه افزود: خدا رو شکر مدیران تلویزیون، دکتر سرافراز و  پورمحمدی و دوستانشان با هرچه سریعتر تولید شدن پروژه حضرت موسی (ع) موافق هستند و در جلساتی که با این عزیزان داشتیم نظرات مثبتی رد و بدل شد.
کارگردان سریال "یوسف پیامبر (ع)" پیرامون صحبت‌هایی که در چند روز گذشته در مورد بیماری‌اش شده بود،عنوان کرد: من از سه سال پیش یک تومور ریز داشتم و ریه‌هایم آب می‌آورد. وقتی به دنبال درمان این بیماری رفتم خبرنگاران مطلع شدند و آن را انعکاس  دادند در حال حاضر هم مشکل خاصی ندارم؛ به لطف خدا و دعای خیر مردم حالم خوب است و به ادامه درمان بیماری‌ام مشغول هستم.
سلحشور در پایان خاطر نشان کرد: پروژه  حضرت موسی (ع) به زودی کلید خورده و تولید خواهد شد و از مردم عزیز کشورم می‌خواهم که با قلب‌های پاکشان برای تمام بیماران از جمله من دعا کنند که هرچه زودتر بهبود یابم.
عرفان بازدید : 204 بهار 1394 نظرات (0)

کسی نیست که از بوی خوش لذت نبرد و آن را برای خودش نخواهد. این روزها هر مرکز خرید و ایستگاه مترویی یک غرفه ی فروش عطر دارد و اکثر عطرهای روز را با قیمت های متفاوت به فروش می رسانند. اصل یا تقلبی بودنشان هم مشخص نیست، اما برخی معتقدند که برای هدیه گزینه ی مناسبی است. در فرهنگ ما هم گفته می شود عطر جدایی می آورد. اما کلا درباره ی این پدیده که از دوران باستان با زندگی انسان ها عجین شده است، چه می دانیم؟ در این مقاله زیر و بم، انواع مختلف و نحوه ی استفاده ی صحیح از عطر را بیان نموده ایم.

عرفان بازدید : 174 بهار 1394 نظرات (0)
بیشتر افراد سرشناس و معروف هنری و ورزشی عضو اینستاگرام هستند و طرفدارانشان هم صفحه اجتماعی آنها را دنبال می کنند. اما پرطرفدارترین ورزشکاران ایرانی در اینستاگرام از والیبالی ها و فوتبالی ها هستند. در این گزارش قصد بررسی اینستاگرام محبوب ترین چهره های ورزشی، خصوصا فوتبالی را داریم که در ادامه میبینید.
عرفان بازدید : 178 بهار 1394 نظرات (0)
ساعاتی پیش شرکت سونی از پرچمدار جدید خود یعنی اکسپریا z4  رونمایی کرد.
این تلفن همراه نمایشگری ۵.۲ اینچی داشته و همچنان از رزولوشن Full HD بهره می گیرد همچنین پردازنده این تلفن همراه تراشه‌ی اسنپدراگون 810 میباشد.این پرچمدار بر خلاف سایز پرچمداران سونی که با استفاده از در پوش در مقابل نفوذ آب مقاوم شده بودند ، بدون در پوش نیز ضد آب است و کلاً در پوش ندارد و یک شناگر ماهر است.
از دیگر قابلیت های آن می توان به سه گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD اشاره کرد.این تلفن همراه هوشمند از یک سنسور 20.7 مگاپیکسلی در پشت گوشی ویک دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

بعد از مدت ها انتظار اکسپریا z4 به طور رسمی رونمایی شد

سونی می گوید که پرچمدار جدیدش ضخامتی برابر با ۶.۹ میلیمتر داشته و ۱۴۴ گرم نیز وزن دارد.
این تلفن همراه از Z3 چهار میلیمتر باریک تر شده و ۸ گرم هم وزن کمتری دارد؛سونی همچنین اذعان می کند که از پروسه جدیدی برای ساخت فلز مورد استفاده در این Z4 استفاده نموده که مقاومت آن را در برابر ضربات بالاتر می برد.
گفتنی است؛ این تلفن همراه با سه رنگ نقره ای طلایی و مشکی و سفید ارائه شده است.
عرفان بازدید : 140 بهار 1394 نظرات (0)


وزیر امور خارجه کشورمان در مقاله ای با عنوان "پیامی از ایران" که در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شده، به موضوعاتی از قبیل مذاکرات هسته ای و بحران در کشورهای منطقه به ویژه یمن پرداخته است.
 محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان مقاله ای با عنوان "پیامی از ایران" در روزنامه نیویورک تایمز منتشر کرده است.
در این مقاله آمده است 
دv روزهای گذشته ماه جاری پیشرفت های مهمی در سوئیس بدست آوردیم. با اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل به علاوه آلمان، بر سر پارامترهایی درباره رفع هرگونه تردید در خصوص مطلقا صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران و لغو تحریم های بین المللی علیه 

کشور به توافق رسیدیم


بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 206 بهار 1394 نظرات (0)

ماهواره ایرانی “فجر” به عنوان چهارمین ماهواره ساخت جمهوری اسلامی ایران با موفقیت در مدار زمین قرار گرفته و در حال حاضر امکان رصد آن برای کاربران اینترنتی نیز موجود است.

 به نقل از مشرق، امروز و در خجسته ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه ۱۴ بهمن روز فناوری فضایی متخصصان افتخارآفرین سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع، به عنوان نخستین سازمان پرتاب کننده ماهواره در جهان اسلام و شرکت صنایع الکترونیک ایران به عنوان اولین سازنده ماهواره در کشور، به حول و قوه الهی موفق شدند با شعار «الله اکبر» و با رمز مبارک «یا محمد رسول الله (ص)»، چهارمین ماهواره بومی جمهوری اسلامی ایران را با نام «فـــجـــــر» به فضا پرتاب کنند و در مدار زمین قرار دهند.

ماهواره فجر پس ماهواره های ‘امید’ ، ‘رصد’ و ‘نوید’ چهارمین ماهواره ایرانی در مدار زمین محسوب می شود که توسط متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و شرکت صنایع الکترونیک ایران ساخته شده است و مرکز هدایت و کنترل عملیات فضایی کشور به کمک شبکه ایستگاه های زمینی بومی عهده دار پشتیبانی و نظارت بر عملیات بهره برداری ماهواره فجر است.

ماهواره بر سفیر فجر که نماد قدرت جمهوری اسلامی ایران در ساخت ماهواره برها است انتقال ماهواره فجر به مدار زمین را بر عهده داشت.

فجر که امروز در مدار زمین قرار گرفت ماهواره ای ۵۲ کیلویی با شکل هندسی ۶ ضلعی با ارتفاع ۴۹ سانتیمتر و عرض ۳۵ سانتیمتر است.

این ماهواره از دوربینی پیشرفته بهره می برد که با استفاده از آن می تواند تصاویری با کیفیت بالا را به زمین ارسال کند.

انتقال مداری، عکسبرداری برای نقشه برداری و هواشناسی و برخی محموله های تحقیقاتی از جمله ماموریت های این ماهواره است.

فناوری های جدید این ماهواره شامل فناوری انتقال مداری به کمک رانشگر گاز سرد، فناوری تعیین کنترل وضعیت ماهواره از طریق پایداری چرخان فعال، فناوری تصویربرداری فضایی و فناوری تعیین و توزیع توان الکتریکی است.

سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پستیبانی نیروهای مسلح در رابطه با این ماهواره بر تاکید کرد: ماهواره بر سفیر فجر که کلیه مراحل طراحی و ساخت آن به صورت بومی در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع انجام شده است ، تثبیت توانمندی ماهواره برهای جمهوری اسلامی ایران برای استقرار ماهواره در مدار زمین و دستیابی به یک پروژه ملی قابل طرح در سطح جهانی از دستاوردهای طراحی و ساخت آن است.

ایران هشتمین کشور پس از روسیه، آمریکا، فرانسه، ژاپن، چین، بریتانیا و هند است که به صورت مستقل موفق به پرتاب ماهواره شده است.

در حال حاضر ماهواره فجر با موفقیت ارتباط خود را با ایستگاه های زمینی برقرار کرده است و در عین حال توان رصد آن برای کاربران اینترنتی نیز موجود است.

برای رصد ماهواره فجر اینجا یا اینجا را کلیک کنید.

عرفان بازدید : 202 بهار 1394 نظرات (0)
شرکت سامسونگ الکترونیک از محصولات جدید خود GalaxyS6 و Galaxy S6 edge رونمایی کرد.

 

پیش‌فروش این دو محصول در ایران مدتی است از طریق سایت این شرکت آغاز شده و اکنون با برگزاری مراسم رونمایی از آنها، GalaxyS6 و Galaxy S6 edge به صورت رسمی وارد بازار ایران شدند.

صفحه‌ نمایش و قاب پشت این گوشی‌ها از آلومینیوم ساخته شده است؛ این محصولات جدید مجهز به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و پنج مگاپیکسلی در جلو دستگاه، با قابلیت عکاسی به صورت HDR هستند که با دیافراگم f1.9 امکان ثبت تصاویر روشن، حتی در تاریک‌ترین نقاط را نیز فراهم می‌کنند.

GalaxyS6 و Galaxy S6 edge در ایران رونمایی شدند

سرعت شارژ شدن این محصولات نسبت به نسل قبلی یعنی S5 به میزان یک و نیم برابر افزایش یافته است. Galaxy S6 برای شارژ کامل (صفرتا ۱۰۰) تنهابه ۸۰ دقیقه و Galaxy S6 edge، به ۸۵ دقیقه زمان نیاز دارد. در صورت نبود فرصت کافی برای شارژ کامل می‌توان با ۱۰ دقیقه شارژ، حدود چهار ساعت از این دستگاه استفاده کرد.

بر اساس این گزارش، به کارگیری پردازنده ۱۴ نانومتری۶۴ بیتی در در این دو دستگاه، کارایی آنها را ۲۰ درصد افزایش داده است.

گوشی‌های GalaxyS6 و GalaxyS6 edge مجهز به یک صفحه‌نمایش Quad HD5.1 اینچی Super AMOLED با تراکم ۵۵۷ppi هستند که تصاویر را حتی در فضاهای باز با نور زیاد، به طور واضح و درخشان نمایش می‌دهد.

این دو محصول با سیستم ‌عامل اندروید ۵٫۰ (Lollipop) و با پشتیبانی LTE (نسل چهارم اینترنت) وارد بازار ایران شده‌اند.

 
عرفان بازدید : 163 بهار 1394 نظرات (0)

 

صدا روی پروتکل اینترنت(Voice Over Internet Protocol)یا به اختصار VoIP به یک گروه از تکنولوژی می‌گویند که برای انتقال صدا و چندرسانه از شبکه‌های مبتنی بر پروتکل اینترنت،مانند اینترنت استفاده می‌کند.
VOIP با عنوان‌های تلفن IP،تلفن اینترنتی،تلفن پهن‌باند،صدای پهن‌باند و صدا روی پهن‌باند نیز شناخته‌ می‌شود. 
 
معمولاً از شرکت‌های ارائه‌ کننده سرویس‌های VOIP به‌عنوان تهیه‌کنندگان و از پروتکل‌های استفاده شده برای حمل علائم صدا روی شبکهٔ IP،به‌عنوان صدا روی IP یا پروتکل‌های VOIP یاد می‌شود.آن‌ها را می‌توان در اصل توسعهٔ تجاری تجربه پروتکل صدای شبکه (۱۹۷۳) که توسط تهیه‌کنندگان نسل قدیمی اینترنت (ARPANET) اختراع شده‌بود در نظرگرفت. 
 
عرفان بازدید : 207 بهار 1394 نظرات (0)

 

حافظه Cache که تعاریف زیادی برای آن وجود دارد سریع ترین حافظه در رایانه می باشد که سرعت خواندن اطلاعات از آن بسیار بالاست.
در این پست قصد داریم تا به مقایسه سرعت حافظه ها و اینکه کدامیک سریعتر عمل می کنند بپردازیم.
1- Cache
این کلمه در انگلیسی Cash (کَش) تلفظ می شود و یک حافظه برای خواندن اطلاعات با سرعت بسیار بالا می باشد.برای حافظه کش تعاریف و نمونه های مختلفی وجود دارد.
عرفان بازدید : 638 بهار 1394 نظرات (0)

مجموعه اندرویدهای آب نبات چوبی با سرعت بسیار بالایی در حال رشد است. با وجود این که گوگل به تازگی اندروید ۵٫۱ را برای برخی دستگاه های نکسوس ارائه کرده اما خبرها حاکی از آن است که گوگل در حال کار بر روی یک نسخه جدید از سیستم عامل محبوب خود است.

عرفان بازدید : 229 بهار 1394 نظرات (0)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به رژه روز گذشته ارتش اذعان کرد در سال‌های گذشته تسلیحات جنگی ایران پیشرفت چشمگیری داشته است، اما آنچه که تغییر نکرده شعار "مرگ بر اسرائیل" است که سال‌ها روی این سلاح‌ها نوشته می‌شود.

به نقل از اسرائیل نشنال نیوز، " بنیامین نتانیاهو " نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به رژه روز گذشته ارتش اذعان کرد در سال های گذشته تسلیحات جنگی ایران پیشرفت چشمگیری داشته است، اما آنچه که تغییر نکرده شعار "مرگ بر اسرائیل" است که سال‌ها روی این سلاح‌ها نوشته می‌شود.
درباره ما
با سلام خدمت کاربران گرامی به وبلاگ all-news خوش اومدید امیدوارم لحظات خوشی در این وبلاگ سپری کنید. لطفا با نظرات و پیشنهادات و یا انتقاداتتون به اداره ی هر چه بهتر وبلاگ کمک کنید. راستی به زودی امکانات خاصی برای اعضای سایت در نظر گرفته خواهد شد، پس هر چه زود تر عضو شید تا بتونید از همه ی امکانات وبلاگ استفاده کنید. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب وبلاگ در چه زمینه ای باشند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 431
  • بازدید سال : 1,585
  • بازدید کلی : 24,788
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد

    جدول لیگ برتر

    پشتیبانی